CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, July 20, 2008

Hehe. Nie bukanlah sihir atau aper pun. Syirik tue. Tapi hasil daripada manipulasi fizik(cahaya) itu sendirik. Ader kaitan dengan titik buta kat mata kiter. Masuk bio lak. Saper2 yg penah blajar sains kompem dier taue aper itu titik buat. Titik di mana klu kener cahaya pun mata x dpt tafsir. Coz x der sistem saraf yg leh detect cahaya kat kawasan tue. Aku x nak ckp byk. Nak taue tanyer dak Medic. Hehe. Skang nie korang relax sket. Kalau boleh jgn ader bunyik bising. Klu x selesa dgn kaler blog aku nie klik jer gambar tue. Gambar tue akan di preview kat tempat len. Skang nie aku nak korang fokus pada tanda 'tambah' kat tengah tue. Fokus jgn gerak kan mata kalau boleh. Nak gerak pun sket jer. Dan jgn kelip mata. Dalam beberapa saat korang akan dapati bulatan warna ungu yg bergerak kat keliling tue mulai hilang. Yg korang akan nmpak cumer tanda tambah tue jer. Ajaib kan? Aku penah bacer science explaination pasal mender nie. Tapi aku luper ar. But yg kompemnyer ader kaitan ngan Blind Point. Selamat Mencuba dan jgn luper bersyukur kiter masih nampak tanda tambah tue. Hmm. Wassalam.

0 comments: